似乎在天堂 詞曲:游智婷

人群中 我悄悄地出走
Walk away, I wandered from the crowd

忘記了 已流浪了多久
I've been lost, when will I be found

我的靈魂好孤單
Straying so far, I'm so alone

靜靜地讓往事沉澱
Where am I, so far from my home

找不到暫時的休息站
Wandering far' I think I've lost my way

一路上總忘記了被愛
It's been long since love has touched my face

我的記憶已空白
Mem'ries of past has faded away

下一站哪裡是未來
Where is hope, and where is my home

[副歌]
我記得你說你愛我
Then you said how you loved me

無論往何走 你仍抱著我
I remember how you'd hold me close

淚光中似乎看見你的臉
Through the tears I can see your loving face

原來你一直在我身邊
You have been with me wherever I was

我願意讓你來愛我
I will run to your open arms

不願一個人好孤單的走
Never walk away alone anymore

我相信愛與被愛那麼真實
I believe that you love me as I am

在你微笑中我似乎在天堂
When you are with me, it's like I'm in heaven
**********************************************
這是去年2006年暑假讚美之泉來台灣巡迴時 聽到的...
(好像就是我跟綵瀅從飛躍營會請假出去那次0.0)
那時現場就放著這個MV
鄭懋柔(唱歌的那個姊姊)在現場唱
...很美的歌
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Gennie 的頭像
    Gennie

    gennie0223的部落格

    Gennie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()